Bloggen öppnad. Välkommen!

Härmed förklara jag min blogg öppnad.
Ursäkta mig att min blogg är så tråkig just nu men den kommer att uppdateras snarast!
Här kan ni följa mitt liv som mamma som är det jag kommer att blogga mest om. Kommer även att blogga allt annat som händer i mitt liv men just för tillfället så hinner jag inte med så mycket mer än bara vara mamma.

Så vem är jag?
Jag är den jag är på grund av min älskade lilla familj. Min lilla familj består då av mig själv Nathalie, min sambo Anders och min helt underbara son Zacharias. Zacharias är snart 12 veckor och jag förstår inte vad dessa 12 veckor har tagit vägen. Dom 12 bästa veckorna i mitt liv.
Innan jag blev mamma så spenderade jag min tid på jobbet som personlig assistent, med mina underbara vänner, på krogen eller framför tvn. Nu när man är mammaledig så blir det mest amma, byta blöjor, städa, tvätta, fika med andra mammor och så klart underhålla och busa med prinsen. Men jag trivs som fisken i vattnet och kan inte tänka mig ett liv utan mina små älsklings pojkar.
Då vet ni lite grann om mig.

Så vad har jag gjort idag?
Jo jag har börjat mitt nya lite nyttigare liv. Började dagen med att ut och springa en runda. Mycket stolt över det. (Har inte sprungt på över 1år) Känner att jag redan har lite träningvärk, men det är det värt. Har ju 4 kilo kvar till vikten som jag hade innan jag blev gravid. Men nu ska de bort. Sedan har min vän Sandra varit på besök idag, vi dansade på dansmattan och körde lite wii sports, lite träning har de allt blivit idag.

Det var allt för idag.  Kram på er!!


Mammas ögonsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0