Dåligt

Dåligt av mig att inte skriva något på 2 dagar. Men här får ni en liten uppdatering.

I måndags var jag i växjö och skulle hitta något att ha på mig på dopet men jag hittade absolut igenting. Sedan var vi och åt middag hos svärmor som fyllde år.

I tisdags var vi i Karlskrona och skulle hitta något till dopet. Men lyckades sådär. Jag hittade en skjorta och ett par vita jeans som jag kan ha om jag inte hittar någon klänning.

Det var en kort redovisning vad som hänt de senaste 2 dagarna.

Idag blir det kristianstad på mer shopping. (: Sedan ikväll börjar gympan ! Ska blir så skoj och så skönt!

Uppdatera senare.
Kan tyvärr inte lägga in några bilder just nu för glömde kameran hemma hos mamma ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0