Hösten

Får passa på att skriva ett inlägg medans prinsen sover.
Nu är det höst snart. Ser fram emot gymmet och danspassen på friskis. Ska bli skoj! Annat bra med hösten är ju de underbara stickade koftorna som man kan mysa in sig i. Det är härligt med ny garderob:) Anders har ju lovat mig de nu! Var ju lite deppig när jag inte kunde ha någonting under gravidiveten så han lovade mig en ny garderob. Jag brukar alltid säga att våren är den bästa shopping tiden men jag har kommit fram till att hösten är inte så pjåkig den heller. Mysiga klänningar o koftor ska det bli massor av denna hösten. Ok ok....jag vet att jag har det snålt i plånboken nu för tiden. Men drömma kan man väl få göra iaf. Eller hur?!?
Har alltid älskat att shoppa med de är lite konstigt nu för tiden för jag går alltid till barnkläderna istället för att titta till mig själv.
Andra bra saker med hösten är ju alla tända ljus och mys framför brasan ( :
Sen ska vi ju fortsätta vår renovering till hösten. Har inte blivit så mycket under sommaren nu. Skoj med lite nya tapeter och lite ny inredning. Me like (:
Nehe nu vaknade prinsen och skriker på mjölkkossan igen.. Känns lite så ibland. Hejhej så länge. Ska se om jag kan snygga till sidan lite sen. Eller rättare sagt om Sandra kan hjälpa mig lite (: www.sandiia.blogg.se

Sötisen på öland

Kommentarer
Postat av: Sandra

Se, du kan ju blogga bra =)

2008-08-15 @ 11:12:47
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0