Myspys

Ikväll blir det mys hemma hos Emma och Jonas, vi ska laga middag och spela sällskapsspel. Trevligt värre. Sen får ju prinsen träffa sin bästis Milio som endast är 2 dagar yngre än Zacharias.


Här är fisana och tittar på den väldigt intresanta tummen mobilen.. Undrar vad dom ska hitta på för bus ikväll =)

Idag har även min pappa och min syster varit inom när dom körde till Halmstad. Fikade på fruktsallad äpple, päron, banan, apelsin och kiwi blev det i den. Mycket god faktiskt.


Deppig blev jag innan också när jag provade en klänning som jag kunde ha innan jag fick Zacharias som jag tänkte ha på dopet, men de va nog 7-10 cm att den inte gick att knäppa!! Depprimerande eller vadå? Men jag får väl ta den klänningen som jag köpte i Halmstad Peak performenc och den va ju jätte fin. Men jag ser ut som en padda i den tyckte jag nu när jag provade den =/ Längtar som tusan till måndag när gympan kommer igång igen.. Men ändå kan jag inte hålla mig från godiset.. Skärpning nu Nathalie! Några tips på att hålla sig ifrån godiset? När jag är choklad sugen hjälper de liksom inte att ta en banan liksom.
hej så länge. Uppdatera ikväll när vi kommer hem om de inte blir för sent. Kram på er därute.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja skärpning =) De e bara den första veckan som e jobbig utan godis sen blir man inte sugen mer när man har slutat å bara äter på lördagr =)

2008-08-15 @ 16:14:56
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0