Världens stoltaste mamma

Ja nu ska ni få höra! Jag la prinsen på mage innan jag satte mig vid datorn. Nu när jag tittade har han vänt över till rygg! Inte så skoj att läsa om kanske men jag tycker ju så klart att detta är jätte skoj =)

Så vad hände igår?
Jo vi satt och degade framför tvn när vi fick ett ryck och körde till Ronneby och hälsade på mamma. Då visade de sig att hon skulle på klädparty (till bebisar), så jag och anders fäljde med och jag köpte ju så klart lite kläder till prinsen.
Det blev en isblå tröja med bruna noshörningar och en brun body med en liten orange igelkott.


Hittade ju såklart hur mycket fint som helst men dessvärre var det ju ganska så dyrt.
Funderar på att ringa till säljaren och lägga på en tröja till som jag tycker är såå fin.
Den tuffa monster tröjan


Vi får se under dagen, han har ju så mycket kläder. Men man kan ju ta en storlek större så han kan ha den senare. Hum detta tåls att tänka på.

Vad kommer att hända denna torsdag?
Prinsen fyller 12 veckor idag (: Men i detta tråkiga vädret med bara regn, regn och åter regn finns inte så mycket skoj att hitta på. Får väl ta och städa lite. Få ju ta och laga middag sedan också? Någon som vet något gott som man kan hitta på? Tips uppskattas.

Nu ska jag duka fram lite frukost. Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin den har blivit! pöss brunett/lila tanten Sandra =)

2008-08-14 @ 17:32:14
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0