Annandagen

Nu är julhelgen över och jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är skönt. Är sånt himla stress att man ska hinna hälsa på allt och alla så ingen blir ledsen, men nu är de över, väldigt skönt.
Julen ska man ta de lugnt och inte stressa men de e exakt vad man gör, springer som en idiot dan innan och ska hitta de sista klapparna, men sen när tomten kommer och allt ska delas ut och öppnas så är de ju värt det!

Jag är väldigt nöjd med allt jag har fått och allt som Zacharias har fått. Orkar tyvärr inte rada upp allt för de va MYCKET!
Idag har jag varit i karlskrona med lill-syrran på rean. Hittade faktiskt 4 tröjor på Gina tricot till mig själv=) Det första jag köper till mig själv på mkt länge.
Till plutt blev de två par jeans, en body och en t-shirt på POP.

Imorgon ska jag till ronneby och träffa de gamla gänget =) Blir kanske en cider på stan =) Men jag måste ju komma hem sen också? Hum, får se hur de blir med de. Men de ska blir trevligt ändå.. Anders och Zacharias får stanna hemma.

Grattis till Elina som fyller 22 år idag! www.perzzon.blogg.se
Nu ska jag till choklapuddingen som väntar i kylen och körslaget som väntar på tvn. HOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0