Dan före dan före dopparedan

Idag har jag och Elina varit i Växjö och handlat dom sista klapparna. Skönt att vara klar nu, som sagt brukar ju vara klar långt innan december, menmen nu är de klart!

Ikväll har min underbara vän Emma varit här med sin familj och firat lite jul (: Zacharias fick en jätte cool ratt som man sätter på vagnen. (: Sen fick jag en HELT UNDERBAR blomma! TACK!

Idag har vi även hugg en gran, och klätt den.. Jätet fin, kommer bild senare.
Nu ska jag duscha och lägga mig, för imon ska vi till Ronneby, först ska jag fika med Frida som jag nästan aldrig träffar så de ska bli skoj. Sedan fyller ju min kära bror år så då ska vi till mamma och fira honom, sedan ska vi sova över där, och fira julafton hos mamma. Ska bli skoj, har ju inte firat med dom på tre år nu.

Nehe, om jag skulle ta och duscha nu, innan jag ska krypa ner till min prins =) HOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0