Du blir vad du äter

Varje gång man ser det, blir man ju inspererad till att äta nyttigare =) Men blir de så? Nej de blir ju inte så. Skulle gärna ha hem Anna Skipper, men är gärna inte med på tv.. (:

Imon bär de av till Ullared sedan är de nattöppet så imon blir de nog ingen uppdatering. Blir på lördag när vi vaknat, innan stor städningen.

Nu snöar det också så de blir väl att köra de lilla lugna imon, för vi kör i vilket fall som helst =) Nu ska jag duscha innan jag ska se om plutt vill sova. Inatt ska jag för första gången sova utan plutt. Tänkte sova i extra rummet inatt så jag kan få min första nattssömn på jag vet inte hur länge. Men jag tror ju att jag kommer vakna om plutt skriker och gå in i sovrummet ändå, men de får bli öronproppar =)
HOJ


Kommentarer
Postat av: Nicole

Gud vilket fint kort, så söta ni är!

2008-12-12 @ 11:49:07
Postat av: mia

Vill du jag ska komma hem till dig och introducera dig för min matlagning? Då blir det tofu, bönor, sojamjölk, quinoa och surdeg för hela slanten. Och ångkokta små träd (broccoli, minns du att du sa det när du va liten?) ;)



Hoppas du fick sova ut ordentligt!

2008-12-12 @ 11:55:05
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Jätte fin bild!

2008-12-17 @ 19:01:33
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0