Härligt

Jag tycker att det är så härligt att man kan välja ett liv med barn och fortfarande ha vänner som hör av sig.
Jag tycker att jag har gjort vad jag kan för att hålla kontakten som vanligt med mina vänner efter jag har fått barn, men däremot är det nästan som att jag är inte är intresant längre  för vissa. Kanske är de för att jag inte prioriterat att festa oså längre, men jag tror aldrig att jag har varit någon riktig partypingla och gjort de så mycket ändå. 
Jag uppskattar mer att gå ut och äta en god middag och ta ett glas vin med mina vänner. Och snart slutar jag amma och då ska jag göra de =) 

Idag var Björn här, Zacharias gudfar med en julklapp till honom. Han åker ju till USA i 3 veckor och ska inte vara hemma över jul. Han fick en bok med sagor och pengar. Så gulligt =) Gudmor Alex är ju såklart och hälsar på också. =) Men hennes paket får han inte förens julafton.. Spännande.. 


Och ikväll för andra kvällen irad så somnade plutt vid 9. Så skönt tänk vad 1,5 timme kan göra. På rätt väg iaf. =) Han somnar efter en flaska välling och sover till 4 innan jag ammar  honom så somnar han om till 9.
Min duktiga pojke. Och vet ni vad? Han ställer sig upp nu också =) Han sitter alltif på knäna och leker men idag tog han steget och ställde sig upp. =) Wiiho, världens stoltaste mamma..
´
Blir ingen föräldragrupp imon tyvärr, men jag och danijela bestämde oss för att träffas ändå =) Trevligt att se hur dom bor. Nehe nu ska jag sova!
HOJ!


Kommentarer
Postat av: emma

tur att du fått nya vänner nu då =) we love you!

vaffö fick inte jag vara med och träffas...??? jag vill med träffas....?? vem ska jag träffa?? röris och snickarna eller???

2008-12-18 @ 11:35:07
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-18 @ 11:38:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Julia

GUD vilken UNDERBART söt bebis!!!!!!

2008-12-18 @ 11:44:30
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0