helvetes natt

Usch annameja vilken natt, Zacharias har inte sovit många minuter, varit väldigt ledsen och snuvig =(
Anders har varit på jobbet idag fast han är ledig och lagat vår pärla. Nu är han på väg hem och det ska blir skönt, då jag jag till ICA en liten runda och köpa sköljmedel och hämta mitt paket jag har att hämta?! =)

Nyår närmar sig och jag hoppas att skrutt slipper snuvan. Ingen feber eller nåt, men tycker synd om honom att näsan ska rinna..
Här kommer nyårs menyn:

Förrätt: Räksmörgås (har köpt sånna man skalar själv), Tänkte ha sallad, ägg, räkor och dill på dom, sedan blir de en smörgås med lax =) Jag äter ju nte räkor eller lax men jag får äggmackor =)

Huvudrätt: Inbakadfläskfile med hemmagjorda klyftpotatis och svampsås

Efterrätt: Pannacotta. Till de ska jag göra en "sås" på passionfrukt, apelsin och sockerlag..

Till kaffet: Har inte bestämmt om jag ska beställa en budapesttårta. ?

Sedan har vi massa chips och godis också =)

Har funderat lite på mitt nyårslöfte. Jag vill vekligen ha ett löfte som jag vet att jag kommer kunna hålla. Hade gärna velat ha ett löfte att jag inte äta något godis. Då menar jag lösgodis. Men jag vet att jag kanske inte kommer kunna hålla de. Men jag kanske kan avge ett löfte för ett halvår? vad ska ni ha för nyårslöfte?

 
Första pulkaturen       Vår älskling!! 

              
Plutt och moster Alex      Åker runt i sin gåvagn


Älsklingen glad över sina julklappar =)


Cassandra, Jessi, Jag och Frida hos jessi och fikade lite =)


Morbror jonathan, moster Alex och moster Felicia och såklart plutten

 
Emma har gjort bilden på våra sötnosar =)

Nu kom Anders hem och han hade med sig 5 stora röda rosor för att jag hade namnsdag idag! =) Wiii
fia nathalie sköld

Kommentarer
Postat av: Sandra

ooo, TACK SJÄLV! Vilka underbara bilder!

2008-12-29 @ 15:43:02
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis namnsdagen:) Gulliga kort, Lille Z blir bara sötare och sötare tycker jag. Nästan likadan skjorta som sin gudfar;)

2008-12-29 @ 17:15:34
Postat av: viktor

söta bilder :)



Läs gärna mitt inlägg om killbloggare. Själv tycker jag dom är för få / ViktorE

2008-12-29 @ 20:07:24
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: angelica

Han är ett riktigt charmtroll den lille :)

2009-01-02 @ 16:21:32
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0