Inget jobb

Dom ringde från jobbet 15 minuter innan jag skulle köra och sa att jag INTE skulle komma, då hade dom fått maginfluensan där, och det är inget jag vill dra hem till plutt. Men ändå var jag ju inställd på att jobba några timmar, och även på att få lite extra klirr i  kassan nästa månad.. Men de går fler tåg, är inte sugen på att bli sjuk nu innan jul, jag hinner inte de heller. Just nu är Anders på ica och köper lite fläskfärs oså så vi kan göra tacos =) Namnam..
Ska även göra lite chokladpudding till efterrätt =) Nu kommer pappa! hoj


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blir tacos här också ikväll. mums:)

2008-12-13 @ 17:51:13
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: hökögonen

taccos ligger nog som eran "nationalrätt" va??

puss

2008-12-13 @ 22:58:29
Postat av: Martina

Vilken tur att jag inte kunde jobba i lördags då...

2008-12-14 @ 12:37:33
Postat av: Pernilla

Precis, massa gott en lördag ska det vara=)Ja, jag har tänkt på den där prommenaden, snart ska de bli hoppas jag. Har jobbat så himla mycket nu de senaste känns det som, så jag är helt slut när jag kommer hem. Men nu efter jul ska det jobbas "normalt" igen och förmodligen ska jag orkar med annat då också=)

2008-12-14 @ 17:43:52
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men du, hökögat, det var nog 2-2,5 vecka sedan vi åt de! Men du, fisk är er eller? =)=)

2008-12-14 @ 21:51:46
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0