Julshoppat som tusan

Idag har vi varit i Karlshamn och skulle handla dom sista julklapparna. Så nu är alla klara utan mamma och birre men dom tar jag imon när vi är i ronneby, vet ju vad jag ska handla till dom =)

Nu är julskinkad kokt och klar, har ju varit så sugen nu dessa 2 veckor vi har haft den i vatten, men snart ska vi ta och äta lite kvällsmat. =) GOTT!,
Vi fick våra jultidningar som vi beställt också =) Eller tidningar vet jag inte. 3 filmer =) Så ikväll ska vi kolla på Astrid Lindgrens jul. Både ronja rövadotter, Emil, Lotta på bråkmakagatan, kajsa kavat, Madiken och saltkråkan =) Är nog jätte bra..

Imorgon fyller Felicia 17 år så de blir de kalas, tårta hoppas jag ( :
Även kalas på tisdag då Jonathan fyller 15 år ( :
Nehe skinkmackan väntar.. HOJ

Kommentarer
Postat av: hökögat

hallå....vart är min skinkmacka då????

2008-12-20 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0