Lördag

Lördag och bara 4 dagar till 2009. Inte riktig klokt vad tiden igentligen.  Idag har vi varit och handlat i olofström,lagat barnmat som jag fryst in, lagat mat, tvättat och sedan åkte vi till ronneby och hälsade på jessi, calle och lilla ellen. Hon är så fruktansvärt söt =) Frida, Anita, Cassandra och lilla Vanessa va också där. Anders hade bakat kladdkaka som vi hade med oss, mumsigt.
Dom ringde från jobbet och de va kris så jag får hoppa in och jobba mellan 8 och 4 imon, men de gör inte så mkt, lite extra klirr i kassan har väl ingen dött av? Sedan sparar jag ju en mammadag också =)
Funderar på om jag skulle duscha och krypa ner i sängen nu, eftersom jag börjar jobba 8 imon, få köra halv 8 och ska gå upp kl 7! USCH!! Menmen bara bita ihop, de händer ju inte så ofta =)
Får väl ta och lägga in lite julbilder imon också. sov gott HOJ

Kommentarer
Postat av: emma

heja heja har du lagat mat till Z!!! äntligen kan han med få äta lite =) hihihi!!!

M undrar över vad du kommer att servera honom och Z på nyår?? =)

2008-12-28 @ 11:36:19
Postat av: Sandra

SV:ja men va tur att jag skrev de då ju ; )

Javisst är det de. Jag jobbar ju idag me så fick bli samma =)

2008-12-29 @ 14:20:07
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: carro

händer på nyår sötnos :)?



puss

2008-12-29 @ 14:22:46
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0