Måndag

Idag är jag fruktansvärt trött. Z sov ändå till kl 10! Väldigt skönt iofs men ändå är jag så himla trött, måste bero på allt stök i helgen. Inte en lugn stund och gäster som ska ha mat både fredag. lördag och söndag!

Jodu Sandra nu blev inte bilderna så bra men här är mina "vinterbarn" som jag målat själv.

 

Ikväll är de gympa som måste gås på eftersom jag missade hela förra veckan. Är inte alls sugen på de, men jag får väl masa mig ner där.. 
Igår mysade jag och Zacharias i duschen...



Tagit lite julkort på Z idag men blev inte nöjd med något.. Jag har inte bestämmt mig för om jag vill ha svart vitt eller med färg vad tycker ni? Ska ta lite bättre kort sedan också när Anders kommit hem.. =)

   

Nu ska jag göra lite pannkakor eller något annat äckligt.. Inte sugen på någonting, men man måste ju äta.. HOJ


Kommentarer
Postat av: Sandra

sedär ja, där har du dina vinterbarn =) Så söt bild på dej & Z!



Den i mitten är ju helt klart bäst, ögonen bara tindrar!

2008-12-01 @ 16:07:42
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gud vilka söta kort, bilden i mitten tycker jag är urgullig=)

2008-12-01 @ 16:16:06
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fina dina vinterbarn är! Vad du är duktig på att måla!



Jag tycker att svart/vita kort är jätte fina, så jag får nog rösta på svaret/vit kort, de är tidlösa men ändå moderna!

Postat av: Johanna

Vd fina dina vinterabarn är, du är ju riktigt duktiga på att måla sånt!



Jag tycke att du ska göra svart/vita kort, gärna stor kort, som man kan använda som tavla sedan! Men svart/vita kort är så tidlösa men ändå moderna!

Postat av: Therese

Vilka fina kort du tagit. Tycker att det svartvita var väligt fint. Det funkar alltid. Varför inte ta ett av varje, man kan aldrig få för många bilder på sitt barn. Haha. /Therese

2008-12-02 @ 17:41:44
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0