mycket bättre.

Nu mår vår prins mycket bättre. Sov hela natten till 7 imorse. Det var skönt! Jag skulle få sovmorgon men vilka ringer kl 9 och väcker mig? Jo resursen, om ett pass jag fick för två veckor sedan! Trött man blir men de va ju bara att stiga upp och börja städa. Min syster kommer med frallor om ett litet tag och de ska bli gott, man är ju inte så bortskämd med det längre eftersom man bor i ?RYD?..

Jag kan inte hjälpa att jag tyckte så synd om min lilla plutt nu när han va sjuk. Det varade ju förvisso bara en dag och de va första gången men ändå.
Det är fruktansvärt bra att vara sjuk första gången när han är över 7 månader. :)
Sedan måste jag ju skryta lite om vår son nu..

* Han kryper
* Han ställer sig upp mot  ALLT
* Han går några steg med gå vagnen
* Han är alltid glad
* Säger mamma och pappa
* Bajsar på toaletten (ibland)
* Sedan är han ju enligt mig världens sötaste och finaste pojken som finns! 2:a kommer Milio =)=)=)

Nehe nu ska jag återgå till miin städning innan syrran kommer med frallor, och Emma kommer också. Sedan ska hon släpa ner mig till systemet och stå i kö med henne i timmatal.. =/ Menmen allt för dig min sköna höna! och imon är de v som står för festen!! Wiii
 

Kommentarer
Postat av: angelica

klart du ska skryta, han är ju så söt! =)

2008-12-30 @ 11:29:45
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/
Postat av: emma

timmtalen blev bara minuttal!

om du strår för festen så står jag för det roliga =)

fullt ös!!

2008-12-30 @ 20:58:58
Postat av: Therese

Hjälp, va mycket han kan din lilla sötis!

Inte roligt när de små är sjuka. Usch o fy. Mira har magsjuka nu hon. Stackarn.



Jag har en grej till dej i min blogg:)



Gott nytt år! Kram Therese

2008-12-30 @ 22:44:26
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0