Pepparkaksbak

Idag ska de bakas pepparkakor hos Emma, Jonas och Milio. (:
Har även bakat en mjukpapparkaka, namnam!
Har varit ute och gått en långrunda med mina älsklingar och nu ska jag byta plutts blöja och mjölka honom innan vi ska åka och hälsa på Anders gammelfarfar, Anton som fyller 96. Helt klar i huvudet är gubben! Så skoj att prata lite med honom =) Han har ju inte träffat Z ännu, men vi tog ju hans namn till honom, och han blev så glad den lilla gubben =)
Anton Anders Zacharias.
Nu ska jag göra mig iordning och mjölka lite sedan åker vi. HOJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jonas har inte rört en enda av dom 4 du ville lämna kvar... så jag lägger dom i ett kuvert och skickar hem dom till dig.... =) hahahah!!

2008-12-09 @ 10:15:57
Postat av: Anna-Maria Hjelmberg

Titta här vad man har hittat, din fina blogg.

Jätte fin. Hoppas att är bra med er, jag antar det efter har läst på din blogg. Ha det gott i all jul stök. Ses på gympan, bara en gång kvar Nathalie! Kämpa! Kämpa!



Cheers

2008-12-09 @ 21:32:21
URL: http://anna-mariahjelmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0