Ullared och spräckt läpp

Igår va jag och Emma i Ullared. Hittade inte så mycket som jag hade tänkt, men jag tyckte inte att jag hann gå tillräckligt heller. Eller rättare sagt jag glömde en massa. Har ju blivit senil också, pratade med syrran i telefon när jag gick runt där med vagnen, ställde den på något ställde och gick bort och kollade på gardinerna. Sedan la vi på och jag skulle hitta gardiner till pappa. Sedan hittade jag ju dom jag skulle ha och skulle lägga dom i vagnen. Men vart har jag ställt vagnen? Letade nog i 45 minuter innan jag bad Emma hjälpa mig. Sedan hittade vi/hon ju den med sina hökögon =) Ingen som behöver till Ullared innan jul? =)

När vi skulle gå in så bad jag Emma ta en korg till  mig som jag skulle ha i vagnen. Hon tar en korg och slänger den bak till mig, han hinner inte reagera och den träffar rakt på överläppen. De kändes som att tänderna skulle ramla ut, och jag kände blodsmak i munnen, kände med fingrarna och visst blödde det. Sedan kändes det som att läggen stog ut 5 cm! Men de syntes inte så mycket som tur är, kändes mest =)

Igår skulle jag och Elina gå lite på nattöppet men de finns ju inte så mkt att gå på så vi handlade lite popcorn och salta pinnar och köpte dipp. Så vi åt, chips, salta pinnar, popcorn och dipp, sedan tittade vi på idol!
Så himla glad att Kevin vann, helt rätt enligt mig! Tycker han är 10 ggr bättre än Alicie.

Dom ringde från jobbet igår också, så jag ska jobba ikväll mellan 4 och 9. Då ska vi äta tacos =) Namnam. Nu ska jag kramas lite med Zacharias innan jag ska göra mig iordning och åka till jobbet.

TREVLIG LUCIA! HOJ

Kommentarer
Postat av: hökögonen

det gäller att ta för sig när man är i ullared det är därför jag slåss med kundkorgar... =) hahahaha!!!!

2008-12-13 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0