Vart tar dom vägen?

De sista inläggen jag har skrivit har inte publiserats.? Konstigt, har de varit så för någon annan?
Igår jobbade jag! Ja ni hörde rätt jag JOBBADE! De ringde och frågade lite snällt om jag inte kunde jobba, och jag tänkte lite extra klirr i kassan och en sparad mamma dag är inte så dumt, så jag jobbade, och det gick jätte bra! Mådde ju väldigt dåligt när jag körde hemifrån men tiden gick snabbt mellan 3 och 9.
När jag kom hem så hade Z somnat, men va ju tvungen att smyga in i rummet titta lite på honom, pussa honom, krama honom och säga att jag älskade honom =) Han vaknade inte,men jag ville nog inte innerst inne att han skulle vakna heller. Men han vaknade sedan vid 10 tiden och va jätte pigg. Han blev SÅ glad när jag va hemma! (: Det är så skoj att se att han känner igen en och sträcker armarna emot en =)

Han har ju fått för sig nu att ta sig en powernap vid 8 tiden på kvällen och sedan inte somna förens halv 11. Har försökt att hålla han uppe lite längre för att han inte ska vakna men de fungerar ju inte på så små barn. Men han sover ju till halv 10, 10 tiden så jag ska inte klaga. Men de hade varit skönr om han ville somna vid 7-8 tiden så man får lite egen tid. Inte så att jag inte vill vara med min son för de vill jag! Men en timme varje kväll hade varit så skönt att få varva ner, ta en lång dusch och bara göra vad jag vill.

Imorse när jag vaknade blev jag så glad. Plutten har sovit hela natten! Så skönt, natten innan vaknade han en gång i kvarten och va ledsen och jag ska säga att jag va en trött, irriterad småbarnmamma just då.. Men inatt sov han hela natten och när jag kollar ut är de helt vitt! Så fint!
Idag har jag dammsugat och torkat av golven, varit på mammagrupp och varit ute och ätit med elina och emma!
Mammagruppen var skojig som vanligt och efter så vägde och mätte vi plutt. Han vägde 7910 gr och var 69,5 cm lång =)

Ikväll blev de thaimat i karlshamn med tjejerna, trevligt att komma ut och träffa lite folk och skoj för Anders att vara lite ensam med plutten.

Imorgon ska änteligen Anders till läkaren med förkylningen. Han har varit täpt, haft kli i ögon och hals och snarkat som en tok i ca 10 veckor nu! Jätte jobbigt, speciellt med tanke på att männen blir som barn när dom är sjuka, så jag har ju varit 2 barn mamma ett tag nu =) Så imorgon ska han änteligen kolla om de är något han är allergisk mot eftersom de inte går över.
Sedan ska vi handla och sedan blir de kanske att vi åker till kaskad och badar lite innan jag ska iväg och ha sexparty. 
 
De va de hela för nu.! HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0