Änteligen.

Fy f*n vad skönt!
Alla fönster är putsade invändigt, utvändigt och emellan, alla lister är avtorkade och källaren är städad! Det såg ut som &#@!? Kan ni tänka er 35 kvm stort utrymme som är fulllastat med skit! Och då menar jag inslängt på hög! Allt är utrensat och jag har ett rum på 35 kvm som står tomt! :) Sedan när jag väl va färdig med allt gick jag på gympan.. Känner att de känns lite i ryggen nu, är ju inte en skit bra ställning man står i när man putsar fönster, och jag har ju dålig ryff sedan innan. Men fint blir de :)

Imorgon så ska jag städa altanen som också är ganska stökig. Sen ska jag dammsuga och tvätta golven sen är de så fint här som de bara kan.. Eller kom på att jag ha frysen och ugnen kvar sen men de får jag ta sen i helgen eller nåt =)
Har party både på fredag och lördag denna helgen också! (samma förra helgen) Jag känner att det är lite mycket, och ska BARA ha 1 party varje helg framöver! Nästa helg har jag inget och de ska bli skönt! =)

Imorgon på morgonen så ska jag, Z och svärmor till karlskrona och se om vi kan hitta lite snygga kläder till skrutten på fredag när han ska fotograferas. (: Han kommer bli så fin så, våran skrutt.
Jag känner att jag är världens lyckligast mamma och jag älskar min fina son så jag kan inte beskriva de! Har inte småätit idag heller! JAG ÄR BÄST ! =)
Imorgon när vi är i k-krona ska jag se om jag hittar något till mig själv också ska ju på fest på lördag! Jag och Anders tillsammans ska bli skoj. Men jag har ju party först så jag kommer nog inte förens lite senare, kan tänka mig runt 11 tiden, och då ska min syster passa skrutten innan vi kommer hem kl 2! Blir nog inget dricka för mig. Kanske någon cider =) Namnam



Jag saknar denna tiden när prinsen var så liten. Här var han helt nyfödd men en stolt men trött pappa!!
Herregud vad tiden har gått snabbt, när man kolla tillbaka på kort hade man velat dra tillbaka tiden 6 månader! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0