Äntligen!

Äntligen än stund för mig själv. Har haft fullt upp de senaste dagarna. Zacharias har blivit sjuk för första gången. Feber snorig och hosta =( Inte skoj alls. Han sover knappt på nätterna och är tjurig på dagarna. Tycker så synd om honom.
Vad har nu hänt dessa dagar?
Jo i tisdags städade jag hela huset, var klar vid halv 11 och de va så skönt att känna doften av rent, ta en dusch och krypa ner i den renbäddade sängen! =) Finns inget bättre.
När jag hade duschat klart hade jag lite tvätt att sortera medans prinsen låg i sin säng. Han blir lite ledsen och ropar på pappa som står i duschen.. Jag säger till honom att vill du till pappa för du vänta till han är klar. Jag heter MAMMA. Tar inte 15 sekunder innan han säger MAAAAMMMMA. Blödig som jag är springer jag och plockar upp honom samtidigt som jag storbölar. (: Ett par dagar har han bara sagt mmmmm men då sa han MAAAAMMMMA!! =)=)=) wiii
Aldrig varit lyckligare! =)

Sedan igår var vi i ronneby och handlade present åt Anders som fyller 23 på söndag. Vi handlade en jacka, en sån snyggjacka som går under rumpan ni vet?! en halsduk, en parfym med tillhörand duschtvål och deodorant, och en slipover. Han kommer bli  så snygg och lukta så gott =) Tänkte att jag ska se om jag kan hitta något mer på boktipset från Z imorgon =)

Ikväll ska de bli mys.! En god middag och efterrätt väntar, sedan tror jag att vi ska hyra en bra film och bara mysa! Tända lite ljus, och kanske en brasa? Har ju inte gjort de ännu:. Nu ska jag tänka ut vad vi ska ha för middag och hämta posten! Ha de bra! HOJ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt med ordet mamma! Vad roligt att han säger mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0