Bortskämd liten prins

Ja jag har en bortskämd liten pojk =) Varit på polarn och pyret idag och handlat lite till prinsen. Eller inte så lite. Han fick Ett par blå snickarbyxor i manchester, en rödrutg skjorta och en slips i samma tyg, en vit skjorta, röda krypstrumpr (Antihalk uppepå), en fuskolle, en blå slipover men matchande knee highs, och ett par tossor som passar ihop med hans overrall och mössa från pop (: Det kostar att ligga på topp men gud så söt han är i allt!.
Sedan när vi var där på pop i karlskrona så kommer de fram en tant och undrar hur gammal han är och om hon skulle kunna få låna honom att prova lite kläder, såklart att hon fick , och hon tyckte att han va såå gullig. Och de e han ju också.
Jag tänkte inte köpa den blåa slipovern men då pekar ju min pojk på den och tar den, så då kan jag ju inte låta bli att köpa den, och han charmade alla som jobbade också =)

Tänkte att jag skulle hittat något till mig själv i k-krona också men pengarna räckte ju inte riktigt till såhär strax innan lön, så jag får väl gå med någon gammal trasa på lördag :S
Ikväll ska jag och Anders ha mys, vi ska laga inbakad fläskfile med hemmagjorda klyftpotatis och championsås (: Namnam. Blir ju dock ingen efterrätt då men de blir bra ändå. (:
har ju sagt att jag får äta en dag i veckan. Och eftersom de inte blir något varken imon eller lördag tänkte jag att jag skulle få äta idag men eftersom jag inte är sugen så är ju de lite onödigt.
Nu ska jag ta och leka lite med busfröet här och öva lite till på att sitta =) HOJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig så! Jag tyckte allt att du kunde kostat på dej något fint du kan ha på dej på lördag =) Z kan ju inte bara ha nya kläder hela tiden, mamma måste oxå vara fin jöö ; )

2008-11-20 @ 15:35:51
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men han måste ju vara fin inför fotografen imon =) Jag ska se vad jag kan gräva fram ur garderoben. Kanske bli en sväng på stan i ronneby på lördag. (:

2008-11-20 @ 17:03:19
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0