Godmorgon.

Inatt har varit en bra natt, skrutten sov till halv 7 och sedan vill han tutta lite och sedan somnade han om jag sov till halv 9. Så himla skönt! Nu har jag gett honom lite gröt och lagt honom i vagnen. Har varit borta på ic och köpt sånna alldukar som inte luddar så jag kan putsa mina fönster. =/ Inte alls skoj, men vafan de måste ju göras. Så idag bli rde putsa fönster och torka lister =) Jag är SÅÅ sugen på att sätta upp mina ljusstakar och hänga upp mina julgardiner! Jag får verkligen berhärska mig för att inte göra de. Det är ju en vecka förtidigt iaf. Men de ska upp innan den fredagen den 28:e för då har vi kalas för Anders och på lördagen ska vi iväg och sedan är de ju advent på söndagen, så torsdagen Sandra då åker de upp =)=)
Jag älskar julen! Men har hatar slask, de får gärna vara snö och kallt. (: Så man kan ta fram sin pulka som ligger gömd i källaren någonstans. Nu har man ju barn så nu är det tillåtet att åka pulka. Har ju inte haft någonting att skylla på innan, men de e ju grymt skoj. Nu finns de ju inga roliga backar i Ryd så då får man åka till ronneby och låsas att man ska hälsa på familjen..
Koka lite varmchoklad att ha med sig i backen är ju som grädde på moset.
Nehe om jag ska äta lite frulle så jag kan börja putsa mina j*vla fönster medans skrutt sover så jag blir klar någongång. Om någon duktig fönsterputsare där ute inte har något för sig idag så hör av er vetja  =)

    
                                                                                         Skrutten sitter själv =)

    
                                                                                             Skrutt och pappa
 

                                                                                           Mammas ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0