grattis mina älsklingar

Idag fyller sambon 23! Han har fått en jacka, en halsduk, en långarmad tröja, en mugg och en farenheit parfym med deo och duschtvål till, han blev väldigt nöjd. Klockan 9 vaknade jag så jag gick ner och gjorde lite mys på en bricka innan jag gick upp och sjöng ja må han leva =) När han hade öppnat sina presenter och ätit upp tårtan så ville han sova lite till, så jag tog plutt och tog på honom lite kläder, bytte blöjan, gav honom gröt och gick en runda med han i vagnen så han somnade. Sedan när jag hade plockat undan och kokat ägg och lite så väckte jag älskling med ett litet speciellt sätt som var väldigt uppskattat (: Sedan hade vi lite frallor till frukost med varm chocklad, kokt ägg, köttbullar, prinskorv och massa gott. Sedan tände vi ju såklart första ljuset!

Prinsen har ju namnsdag dag också =) Anton Anders Zacharias.

Idag ska jag sätta upp mina vinterbarn.. (inte tomtar Sandra!) =)
Sedan kommer pappa och min lillebror idag också och firar Anders så idag blir de tacos till middag =) Gott!!
Vi ska även måla vårt nya trappräcke idag, så nu får jagta och sätta igång här hemma! Bjuder på en bild.. (: Ska nog ta mina julkort på Zacharias idag så jag kan byta headern också innan jul =) HOJ!




Mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Sandra

vinterbarn? va faaen är de då? Du är för go gumman!

2008-11-30 @ 14:28:34
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0