kalas

Japp idag har vi varit på kalas hos min lillebror som fyller 4 år (: Bjöds på tårta och massa annat gott. Han fick en radiostyrd bil och ett ritblock med kritor av oss.
Har även varit och badat på äventyrsbadet idag med Emma och Jonas jag och Emma pallrade oss upp i rutchkanan tillsammans med de andra små barnen och åkte =) Skoj, men ganska kallt.
Annars har det inte hänt så mkt, körde inom jobbet på vägen hem skulle lämna en nyckel och upptäckte då att jag faktiskt saknar jobbet lite :S Och alla frågade om jag inte kunde börja jobba snart, men jag vet inte, någon kväll i veckan kanske jag hade kunnat jobba. Ammar ju fullt men kan ju pumpa.. Tåls att tänka på. Nu ska jag skiva upp lite melon innan ensam mamma söker börjar.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Bästisarna som badat idag =)

Kommentarer
Postat av: rutchkakan????

nja jag vet inte om du åkte samma som jag, men jag åkte rutchkana!! =) moahahahahahhahahahhaha!!!

2008-11-03 @ 17:07:55
Postat av: Nathalie

De står de ju också! =)

2008-11-03 @ 18:36:11
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0