Måndag

Ny vecka, nya tag!
Igår bestämde jag mig för att gå ner dom sista gravidkilorna.. Inget godis i veckorna! Inga kakor i veckorna och promenad VARJE dag!!
Så idag blev de ett knäckebröd till frukost och sedan var jag och skrutten ute och gick en långrunda. Nu ska jag snart äta lite lunch. Får bli melon och banan. (:
Sedan ska jag koka potatis och blomkål till skrutten.
Ikväll är det gympa. Min lillasyster kommer hit och ska följa med, sedan ska vi till IKEA imon =)
Idag börjar storstädningen till första advent! Alla lister ska dammas och alla skåp och garderober ska torkas ur och snyggas till, källaren ska städas och alla fönster ska putsas och det känns som att vi ska börja med storstädningen nu eftersom vi har ett 3 våningshus!

Nu kommer lite bilder från promenaden sedan ska jag äta frukt =)
Min solstråle mitt allt!!



     

Jag är ingen natur människa igentligen men man kan ju inte låta bli att tycka att det är fint =)



De var allt för nu. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0