Ny dag ny vecka

Jaha då va de måndag igen. Tiden går så himla fort.
Igår va de en riktig slappedag, men idag så är det mycket som ska hinnas med =)
Jag ska ta och rengöra ugnen. Men det är inte så jobbigt, för vi har en ugn som gör de själv. Trycker på en knapp och då går ugnen upp till över 800 grader och sköter sig själv, så all skit och så som är i ungen blir till aska som jag bara behöver torka av sen =) Skit bra!
Sedan ska jag tvätta upp all min tvätt och torka av alla lister på övervåningen. Sedan ska jag dammsuga av här nere.
Ikväll ska jag och binda blommor. Eller göra lite fina julgrupper =) Så jag och svärmor ska dit och se om vi kan hitta på något skoj. Så ikväll blir de ingen gympa. =( Får ta i extra mycket på onsdag.

På torsdag är de storstädning och uppsättning av gardiner, ljusstakar och jag tror banne mig jag sätter upp tomtarna också =)*längtar* Måste baka någon dag denna veckan också. På fredag är de ju kalas för Anders. Någon som vet något gott som går relativt snabbt man kan bjuda på?

Nu ska jag torka mina lister innan skrutt vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0