PAPPA???

Dålig uppfatering nu på ett par dagar så här kommer lite vi ha gjort.
I måndags sa zacharias PAPPA!! (Jag har det inspelat. )
Hur kan kan säga pappa först? Det är jag som jag gått och burit på honom i 9 månader jag som krystat ut honom och jag som ammat honom i 6 månader + jag som går upp med honom på nätterna (om han vaknar).
Menmen, det är väl så de är. Nu säger han pappa HELA tiden :P
Plutt ställer sig på alla 4 och gungar. Sedan kryper han ju bakåt =)

Igår var vi i ronneby och hälsade på mormor lite (: Han fick en gåstol av mamma och den va populär! Han bara ÄLSKAR den! Hände inte så mycket mer.

Idag har Anders varit ledig.
Zacharias har fått 6 månaders sprutan idag och min duktiga pojk sa inte ett ljud (: Han vägde 7730 gr och var 68,5 cm lång nu.. Han hade gått upp 400 gr och växt 3 cm på 2,5 veckor. Inte konstigt att han har vaknat på nätterna, han har ju säkert haft växtvärk.
Ikväll ha de varit gympa och fy f*n vad jobbigt de va idag. Min prins vill sova nu så nu ska jag lägga trötter =) lovar att komma med mer uppdatering imon samt lite bilder (: Sov gott vänner!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-13 @ 15:59:54
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0