Pizza

Nu har vi kommit på vad vi ska mysa på ikväll och de blir hemmabakad pizza =) Namnam. Synd att ni inte kunde komma Emma, men hoppas bilderna blir bra =)
Betalade våra räkningar innan idag, och just vid det tilifället när man sitter där och ska betala dom och sedan ser hur mycket man har kvar på kontot, då längtar man tillbaka till jobbet och till riktig lön!
Nu sover våran guldklimp igen, jag älskar honom över allt annat men jag tycker att det är skönt att få en stund för sig själv ibland!

Mona var här i fm med bagels (nam) så vi åt lite frukost och sedan lämnade hon pandasakerna som vi hade beställt. Lite gammeldags kola och en bakbok med julgodis =)

Får nog ta och baka lite lussekatter imon så kan vi ju bjuda på de imon till kaffet efter tårtan =)
Nu ska jag förbereda pizza degen och sedan ska jag baka cheesecake till imon. HOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0