stressdag

Idag har de varit stress från de jag vaknade.
Jag vaknar av att snickarn ringer och säger att vårt nya räcke är klart, och att han kommer bort med de om 20 minuter ungefär. Så de va ju bara att hoppa upp ur sängen och ta prinsen (han vaknade också av telefonen) byta hans blöja och sedan knackar de på dörren så jag i nattlinne och prinsen i blöja springer vi ner och öppnar. Snickarn som ska lämna alla miljoner träbitar. Så jag fick lägga plutt på täckte nere i vardagsrummet sätta på tvn och springa ner i källaren och öppna och hjälpa honom. När han sedan har gått får jag fortsätta med att klä på prinsen. Idag blev hans outfit bruna byxor med apor på och en brun body och bruna randiga strumopr från IdaT.
Sedan ska ju plutt ha gröt, sedan ska jag ha frukost och sedan va plutt trött igen men VÄGRAR sova.. Underhålla en övertrött Zacharias är inte alltid lika lätt, sätter han i hoppgungan och allt blir bra. Så jag hinner börja städa. Sedan va inte de heller skoj så jag får fortsätta städa med en Zacharias under armen.
Nu är jag änteligen färdig med städandet och NU somnade plutt, men de e skönt, en stund för mig själv, innan min faster kommer. Hon skickade medelande på morgonen att hon var i häradsbäck med skolan och de är ju inte ens 1 mil härifrån och om hon kunde komma och hälsa på. Hon bor i lund igentligen och jätte skoj att träffa henne! Så hon kommer nog när som helst nu och sedan kommer min lillasyster som ska vara barnvakt åt Zacharias ikväll så jag och Anders kan gå ut och äta! Första gången prinsen ska ha barnvakt, och vi ska göra något bara han och jag sedan skrutt kom till världen.
Ska bli så skoj och så gott. Blir thai i karlshamn som jag var på i fredags med emma. De va ju så sjukt gott så de blir de idag igen =)
Jag lovade ju bilder idag så här kommer några lite snabbt nu..

Denna ska Pappa Anders få i julklapp på en mugg av plutten =)


Prinsen och mamma på hotellet i eskilstuna

Nehe får väl ta och snygga till mig lite.. Borsta håret iaf =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0