Superskoj

Nu är jag hemma från mitt 10:e party! =)
Det gick bra och jag är super nöjd. Imon ska jag ha ännu ett party. Ska komma mellan 25 och 30 st på de partyt så hoppas inte att de spårar ur. 

Glömde ju skriva vilka kläder vi valde innan och de blev den rutiga skjortan knäppt utan slips och sedan ett par jeans. Sedan några nakenkort också =) Nehe nu ska jag ha något i kistan innan jag duschar och kryper till kojs, ska ju till ronneby så fort jag vaknar, ska till systemet, maxi ioch lite smått ocg gott, hjälpa syrran att få ordning på lokalen och fixa bål också. (:

Imon är de FEST ! =) Wiiho, men älskling håller på att bli riktigt sjuk =/ Han har varit förkyld i ca 6-7 veckor nu och nu är han skållhet och har feber och fryser som fasen. Hoppas att han bli bättre så han kan med imon, annars kanske jag också stanna hemma. Kommer nog vara ganska så trött imon, och tänkte ändå inte dricka så mycket eftersom jag vill kunna amma på söndag!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0