Tisdag

Idag är de tisdag och jag har överträffat mig själv! Jag har inte småätit och inte ätit en enda liten godis/kakbit! Kan inte komma ihåg när jag inte har ätit de på två dagar.. Men de går bra och jag är inte jätte sugen heller för den delen. (:
På fredag ska vi till fotografen och ta 6 månaders foto =) Ska bli spännande eftersom de är kl 11.00 på dagen och han sover oftast mellan 10-14 eller 15. Men de löser sig nog.
Prinsen är inte på humör nu ikväll. Han har varit lite halv tjurig och jätte ledsen, har aldrig hänt innan.. Sedan vill  han inte sutta på nappen utan bara bita, så kanske tänder på G?
Nu ska jag duscha och sova, är blixter trött.

Bilder kommer imon.. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är!

2008-11-19 @ 09:18:38
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Cassandra Jesicca

BRA NATHA!! haha en annan har lycktas hålla sig i 2veckor idag ;)

2008-11-19 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0