Wiihoo

Nu ska ni få höra.
Jag och Emma bestämde att vi skulle ut och äta en middag tillsammans utan barn utan män. Och vi gjorde så, vi åkte ner till karlshamn och åt på Thai och fy ... vad gott de var =)=)
Vi satt där och pratade så drack jag en cider och Emma ett glas vin.( första drickat för oss båda på nästan 1.5 år!)  Vi hade ju fixat chaffis (:
När det gått 2-2,5 timmar bestämmer vi oss för att fortsätta ner till Harrys och ta en cider/vin till. Vi kommer ner och pratar om allt mellan himmel och jord. Sen sa vi ju de att när vi ändå är där är det väl bäst att vi dansar av oss det som vi ha ätit innan vi åker hem =) Och dansgolvet öppnade vid 11 och där stog vi och viste inte hur man gjorde längre :P
Vi upptäckte att de va bara vi som hade våra handväskor på axlen. (vadå att man kände sig gamal) (: Menmen.. Vi hade jätte skoj!! God mat trevligt sällskap och dansgolv kan de bli bättre? Kl 12 blev vi hämtade så vi va ju dom gamla som hade tid att passa :) Haha..

Måste bara berätta detta! När vi sitter där och pratar så kommer de in 2 gubbar på 65 + genom dörren och Emma säger: Haha det är ju något för oss mammor!! Sedan skrattade vi så vi höll på att dö. Men de värsta är att gubbarna gck direkt och satte sig hos oss och den ena med sin gråa mustach säger till mig:
Du har väl inte killen med dig?
Jag svarar: nejnej, han är hemma och passa barnet.
Han svarar: vad bra, då kanske jag kan få bjunda på en dricka och sedan kan vi dansa du och jag.
Då brast det för både mig och Emma, vi kunde ju inte göra annat än skratta och nicka lite =) Sen när dom gått säger Emma.
- Ser vi så desperata ut?!

Så än är vi attraktiva på marknaden. (: Haha

Det va en rolig kväll de .. Tack ska du ha Emma!!
Tyvärr hade ingen av oss någon kamera med oss. Men tur va väl de för när vi stog där på dansgolvet såg vi att de vi hade på oss va inte alls mode längre. OBBS!

Kommentarer
Postat av: emma

hahahah!!! ja vi hade en helt underbar kväll!!

men du vi måste nog uppdatera våra kläder så vi inte blir skickade till ålderdomshemmet nästa gång.. =)hahahahaha

2008-11-08 @ 10:42:14
Postat av: Nathalie

Hahaha ja de får vi nog göra, vi kanske kan åka till växjö innan den 22 ? =)

2008-11-08 @ 13:12:54
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: emma

ja det borde vi nog göra iaf...hehehe!

2008-11-09 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0