Första snön...

Första snön denna "vinter". Har varit i ronneby och hälsat på hela dagen, när jag sitter och fikar ringer älskling och säger att jag måste köra hem innan snöstormen blir värre. Snöstorm? Hade inte sett en tillsymmelse av snö. Men jag packade ihop och körde hemåt.. När jag va i Hallabro gick regnet över till snö och i tingsryd va de sjukt med snö och när jag väl kom hem så va de ett par cm. (: Inte jätte skoj med sommardäck men de gick bra, kör såå försiktigt..

Jag tycker ju att det är mysigt, men nu får jag sådan lust att sätta upp mina julstjärnor och ljusstakar =) Men jag får väl vänta en månad till... (jag lovar sandra) (:
Tycker det är så härligt att storstäda och sedan hänga upp julstjärorna medans man lyssar på en jul cd och äter några pepparkakor och lussekatter =) Sedan när allt är uppe och de är ny städat tänder man en brasa lite doftljus och kurar ihop sig med en stor mysig stickad tröja och en kopp varm choklad/te. Och sedan bara kolla på en fina brasan och mysa! När man sedan ska ställa sig i en varm dusch och sedan krypa ner i rena lakan. kanske låter som att jag bara byter lakan en gång om året men så är inte fallet. Byter faktiskt varanan vecka och ibland varje vecka.

Nu ska jag duscha och krypa ner, är väldigt trött idag. Imorgon ska vi till karlshamn och shoppa loss lite (:
Hoj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, du är för gò natha =)

2008-10-30 @ 21:53:30
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0