Torsdag

Idag är de torsdag och prinsen fyller 19 veckor. Idag har vi bakat negerbollar och ska snart baka miljonärskakor namnam. Sedan kommer Danijela och Johannes och hälsar på (: Idag ska min lillasyster göra sin andra tatuering, skulle följt med henne igentligen men lill-prinsen är nog inte så sugen på att sitta där i 1.5 timme och lyssna på burret.
Jag skulle också beställa tid för min andra nu men de är ju över 6 månaders väntetid så jag ska nog ner en fredag och ta de på dropin. Ska ju inte ha så stor. Ska tatuera in Zacharias, har inte bestämt mig för vart jag vill ha den bara.

Inatt sov prinsen från 9 till halv 8 imorse ! Så himla skönt!
Imorgon ska jag, Anders och guldklimpen till Ronneby och hälsa på, najs.

Prinsen är så duktig nu. Nu kan man inte ens lägga han på mage eller rygg innan han vänder runt. Han leker med sina händer och fötter och med sina leksaker. Han äter upp gröten på morgonen, bajsar på toaletten och nu handlar de bara om dagar innan han inte vill ligga ner i vagnen längre. Måste beställa ett fårskinn eller lammskinn till vagnen. Någon som vet var?

Bjuder även på lite bilder =)

 Prinsen på toaletten för första gången =)

 Smakis första gången, gröt på menyn

 I sin nya stol för fösta gången

   Min soffpotatis. Tycker att jag kan se en extra haka där =)

 Prinsen i sitt rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0