Väldigt dåligt

Väldigt dåligt uppdatering här på sistonde!
Så vad har hänt under denna tiden?

Skrutten har ju blivit 5 månader, 66,5 cm lång och väger 7260 gr! Inte klokt vad tiden går.
Han sitter helt själv och älskar gröt =)
Skrutts nya favvis syssla är att spegla sig själv, jätte roligt, och dom skrattar ju åt samma saker (:

Varit i eskilstuna på riksträff med himmelriket och de var såå skoj! Blev en del handlat kan jag säga..

Ikväll ha de varit gympa. Har fruktansvärt ont i ryggslutet och få nog ta och ringa en kiropraktor imorgon för det  känns som att en dag väldigt snart kommer inte jag kunna resa mig ur sängen, gör mer och mer ont för varje dag, måste ta tag i det.

Imorgon blir lillebror 1 år så då är de kalas. Ska självklart träffa frida också som är hemma från oslo så de blir ju tyvärr inte så ofta..
Nu ska jag duscha och lägga mig så jag orkar upp och gå på kalas imorgon =)
Bjuder på lte bilder på familjen


      





    





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Riktigt fina bilder:)

2008-10-29 @ 22:25:53
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: emma

coolt att du tagit dig i kragen och skrivit en rad... men... jag trodde ju du skulle lätta ditt hjärta och skriva en dikt till mig.. =(

hoppas du fick god tårta idag!! ta med en bit i fickan hém till mig!!! =)

2008-10-30 @ 10:52:15
Postat av: Nathalie

Tack tack! Ditt inlägg kommer emma, de kommer =)

2008-10-30 @ 20:06:21
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vilka fina bilder, fotar ni själva?

2008-10-31 @ 10:23:04
Postat av: Nathalie

Min systers kompis tog dessa på hotellet i e-tuna =)

2008-10-31 @ 14:54:18
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0