andra partyt

Ja idag ska jag ha mitt andra party i Ryssby. Ska vara mixat ikväll, känns lite pinsamt med killar också, men de går nog bra =) Så Anders ska få ha prinsen i 4 timmar själv idag.. Känns sådär ska jag säga. :( Inte för att jag inte tror att han klara det för det vet jag att han gör men för att jag får dåligt samvete och kommer sakna ihjäl mig efter min prins. Menmen vi behöver lite extra klirr i kassan och de är ju för att Zacharias ska ha de bra och blir lite bortskämd =) Mammapengingen är ju inte allt för fet. 10 lax i månaden och då går 8 direkt till huset :( sen är de bensa på de sen är dom slut.. Men sen är de skita skoj att vara ute på partyn också. Sist va jag ju hemma hos morsan så då va ju den lille med. Menmen, det ska nog gå bra, har dock en känsla av att de inte kommer bli någon storförsäljning ikväll.

Igår var Elias och Elina här, grillade för sista gången detta år och de va för j*vla gott =) Idag åker dom till USA och dom skulle se om dom hittar några tuffa skor åt prinsen =) och något snyggt till mig eftersom jag fyller år den 19 =) Wiihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0