Slappedag

Idag är de en riktig gosedag. Har bakat kolakakor och hallongrottor till kalaset på fredag. Har även rullat köttbullar. Så idag blir det köttbullar och stuvande makaroner! Åh va jag blev hungrig nu! Har inte ätt ännu idag, men känns inte som någon mening nu när vi ska äta om 3 timmar. Blev ingen promenad just nu då prinsen somnade, men de får bli en långis efter maten sedan eftersom anders ska ut i garaget och laga en växellåda och dra in lite extra pengar =)

Sen ska jag bort till ICA och handla lite. Få nog blir en chipspåse också är såå sugen men jag vet att jag inte borde eftersom det bara tisdag och jag vill gå ner! Men vad jag man när man är så sugen? Ge mig tips!. Och gärna inte : Ta en banan för det hjälper inte. Inte på mig iaf.

Bild på familjen =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörru, om du ger dej faaen på att du verkligen ska gå ner i vikt så kommer du inte vara sugen på chips å godis. JO, i början men sen går de väck! lovar dej vännen!

2008-09-16 @ 14:46:15
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sen är de ju inge bra å inte äta. Kroppen ställer ju in sig på svält när du inte äter, så när du får i dej mat sen så tar den ju åt sig fettet och då går man upp i vikt! Du va ju så duktig me de där när du väntade Zacharias ju =) Roligt me kommentarer va?! på fredag fyller du år =O

2008-09-16 @ 14:49:22
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Alltid skoj med kommentarer, komentera mera =)

Jag vet, jag vet. Men inte alltid så lätt, har varit fruktansvärt godissugen sedan jag satte in spiralen jö! =(

2008-09-16 @ 16:05:04
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0