Grattis till mig

Vad är det för en dag ? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för de är nathas födelsedag hurra hurra hurra =)
Grattis till mig!
Har varit mycket idag. Men nu hinner jag skicka ett litet inlägg. Ska snart duka för alla andra gäster som kommer kl 6. Ska ju fixa maten till dess också.
Jag har fått väldigt mycket fint dag.

Ett jätte fint halsband av älskling med diamanter (:  TACK!
Och lite fina grejer från cult design.
10 extra långa röda rosor.
Av prinsen floting på spa.
Presentkort på vero moda av syster Alex
Presentkort på spa av morsan + ett halssmycke ett Z, en snygg kofta och blommor
Av mormor fick jag presentkort på alla affärer i ronneby + blommor (:
Sedan av farmor fick jag ett sätt av Cultdesign med blomma och godis, sedan fick jag lite grejs från åhlens som jag ville ha och sedan fick jag en polarn och pyret jacka men den var ju till Zacharias,fick även en leksak till prinsen också även blommor här =)
Av Sandra fick jag två stycken dukar och ett par frank dandy trosor.
Av anders mormor fick jag pengar.
Av Emma och jonas fick jag blommor och orgasmtuggumi (: Wiiho

Jädrigt bra dag hittils och de kommer mera. Anders föräldrar, anders moster, faster, farmor och farfar kommer kl 6.
Nu ska jag duka. Ha de bra. Hoj (Kommer bilder sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0