Hittade inlägget =)

Hittade inlägget (: (:
Usch nu måste jag verkligen ta tag i godisätandet. Äter godig varje dag! Sedan jag satte in hormonspiralen så är jag så sjukt godissugen och för mig hjälper de inte att ta en banan när jag är chokladsugen :S
Prinsen ligger och sover i sin babysitter så mysgt så, han är så himla söt :) I torsdags fick han smaka majsgröt för första gången och lille prinsen fick rysningar och klöktes men svalde ändå och gapade när nästa sked skulle in i munnen såg så roligt ut =) Nu börja han blir stor. 63 lång och väger 6545. (:

Ikväll är det gympa som gäller. nu SKA fläsket bort :P Jag har hittat en födelsedagspresent till min älskling nu han fyller inte fören den 30 november men de är en SKIT bra present och han kommer aldrig kunna lista ut vad de kan vara, jag ju tvyärr inte säga till er heller vad det är eftersom han läser detta :(
På fredag fyller jag år! Grattis till mig! (: Ska bli god mat och tårta såklart.
Nu ska jag laga mat till älskling kommer hem, fläskfile med hemmagjorda klyftpotatis namnam =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0