jiiihaaa

Igår fick jag reda på att jag ska få en kusin (: Jiiha.. Ska bli väldans skoj, hon/han är beräknad till början av mars..
Idag har jag  varit  i Växjö och handlat till prinsen =) Blev 1 par jeans, ett par byxor, en body, en t-shirt och ett par vantar på polarn och pyret och sedan en body, en långarmad med dragkejda och ett par strumpor på villervalla. Väldigt nöjd med dagens köp (: Har även köpt en present till lillebror som fyller 1 den 30 oktober. Fick bli ett tallrik set med tummen och bestik med tummen. Ska tvätta de nya kläderna imon så jag kan visa dom på sen =) Sedan var vi på Åhlens och Zacharias fick vara lite modell framför kameran. Ska se om jag kan fixa en scanner så jag kan lägga in bilder på hur de blev. Eller nu fick jag en ide =) Kan ju ta kort på kortet (: Får göra de imon, kolla ju på idol nu.. (:

Kommentarer
Postat av: vad hände med bloggandet?

2008-09-29 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0