Ny vecka

Idag är de måndag och ny vecka som betyder nya tag. Ikväll är det gympa (:
Idag ska jag nog åka in till växjö en runda eller om jag gör det imorgon. Köpte en overrall till prinsen på polarn och pyret men jag kom på att jag kanske ska vänta med att köpa den till det är vinter ute så att storleken passar, man vet ju aldrig hur mycket han växer. Ne, det blir nog imorgon. Hinner inte idag, de tar ju 45 minuter dit och 45 minuter hem och sedan måste jag ju kolla på våra bästa år nu och sedan är klockan 2 och klockan 5 ska ju middagen vara färdig när älskling kommer hem, eftrersom de e gympa vid 7 så vill man ju inte äta försent :P


 
Dagens outfit på prinsen fick bli ett par blå sletna jeans och en huvtröja.


Alltid lika glad när han ser sig själv =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Världens sötaste bebis och mamma:)

2008-09-08 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0