prinsen sover

Nu sover prinsen för natten. Eller det har han gjort ungefär 45 minuter nu. Så skönt att han somnar lite tidigare nu så man får lite egen tid. Hoppas Anders kommer hem snart! Nu kom han bara för det =)
Tiden går så himla fort! Zacharis utvecklas mer och mer för varje dag, så himla skoj och se och jag är inte ett dugg avundsjuk på Anders som får jobba hela dagarna och missar så mycket! Men ändå så vill jag ge han ett piller så han inte växer mer! Tycker att han blir större och större för varje dag och fast det är så skoj så vill jag ju att det ska vara min lilla bebis för alltid! Hittat en ny sida med lite rolig leksaker till prinsen. Gå gärna in och titta på. www.lekmer.se
Sedan kan jag ju inte låta bli att kolla in polarnopyrets hemsida. Älskar dom kläderna, visst det kanske är lite dyrare men de är ju mycket bättre i kvaliten om man jämför med lindex eller hm. Tycker inte om lindex kläderna för den delen. Vissa grejer kan vara lite fina men de mesta är inget att ha.
Har köpt en overall från polarnopyret en brunrutig SKITSNYGG! Skulle vilja ha en jacka också eftersom det kanske inte kommer vara så jätte kallt i oktober och november inte december heller för den delen och då kanske de räcker med underställ och sedan en jacka. Gillar ju igentligen inte overraller överhuvudtaget vill ju ha jacka och termos byxor men de finns ju inte i så små storlekar.
Så kolla in sidorna.
lekmer.se
polarnopyret.se
sen har vi ju schysta leksaker på
fisher-price.com

Nu ska jag gosa lite med min sambo med lite tända ljus =)=)

Älskling och jag på Rhodos 07. Saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0