Söndag

Idag är de söndag och jag är jätte trött, min prins är en busig liten sak. Han vaknar 8 halv 9 och ska ABSOLUT inte ligga i sängen mera, ska inte ha mat eller någonting. Så det är bara att pallra sig upp, sen sätter man honom i babysittern och då somnar han på två röda! Likadant varje morgon! BUSE! Nu i eftermiddag ska alla 3 åka och bada på kaskad =) Myspys!

Igår var jag på party och jag trodde aldrig att min lille prick skulle vara så duktig i 4,5 timmar! Inte så mycket som ett knyst. Så himla skönt att man ha världens bästaste son, det har väl aldrig hänt förr (utan på natten då) att han inte vill ha mat på 4,5 timmar. Men när jag kom hem från partyt så blev han jätte glad och flinade upp sig som aldrig förr (:

Nu ska jag duka fram frulle och äta lite innan jag damsuger och sedan är de bad som gäller och sedan bullbak, namnam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0