Torsdag morgon

Jaha nu va de torsdag igen, tiden bara rullar iväg, alldeles för fort, jag vill ju att min prins ska vara bebis så länge som möjligt. Han utvecklas så himla mycket nu, han håller i saker jätte bra nu sedan greppar han väldigt bra, leker med sina händer och fötter, flyttar föremål mellan händerna.. Bara 4 dagar kvar till han är 4 månader! Nu har jag gått upp en storlek i strumpor också. Min guldklimp börja bli stor :(

Nu ska jag äta frukost och dammsuga innan jag ska baka kärleksmums och tårtbottnar för jag fyller år imon!!! =) Sedan ska jag fota lite i huset också..

Tog ett kort på prinsen med den nya mössan jag har köpt som han ska ha till vintern med matchande overall. (: Ser ut som dom im piskvakt.. Lite stor men han växer nog i den.

  Sötnosen                    I profil också =)                

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötaste!

2008-09-18 @ 10:29:29
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0