Bättre idag

Idag är de lite bättre med mig iaf. Ingen feber, men fortfarande ont i halsen och täppt i näsan inte lika mycket dock. Zacharias har fortfarande feber och näsan rinner på han som aldrig förr. Han har tillochmed drelat :P Har inte hänt innan. Han äter inte alls bra nu. Igår åt han lite gröt litelite mat och 1 flaska välling. Ville inte ens ha till kvällen när han skulle sova, men ändå sov han hela natten till halv 8 idag! SKÖNT! Är lite halvjobbigt att ta hand om en febrig liten gnällis när man inte är pigg själv.

Idag skulle igentligen Stina komma och fika. Inte så ofta man träffas nu när man inte jobba så de skulle ju bli trevligt, men nu när vi inte är pigga får vi ta de en annan dag. :/

Påtal om en helt annan sak så nästa torsdag så ska jag ha MEANDI party här hemma om någon är intreserad på att komma på hör gärna av dig! =) Alla är välkomna och de bjuds på fika. Kan dock inte ha hur många som helst här och vi är redan 10 st.

Nu ska jag ta hand om min lille sjukling och sätta på en bra film!? TJOHO

Kommentarer
Postat av: emma

gött att ni är på bättringen nu!!

2009-02-24 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0