bloggtorka?

Bloggtorka eller bloggpaus det är vad jag ha haft ett tag nu.. Men nu känns de som jag ha fått nya krafter och ska försöka ta tag i detta med bloggandet igen.

Det har inte hänt så mycket intressant i våra liv mer än de vanligt. Zacharias växer, jag och Anders håller fortfarande ihop, vi ha de bättre än någonsiin men inte ha han friat ännu :P Äh jag kan ju vänta några år till, de är ju mannen i mitt liv. =)

Idag va de sista gången i föräldrargruppen. Har inte riktigt fattat vad de går ut på eftersom man skulle ju förhoppningsvis lära sig något? Men vi ha pratat fritt varje gång i princip. Men de har ju varit skoj att träffa alla mammor.
Zacharias har lärt sig stå utan stöd! Väldigt duktig liten kille vi har faktiskt (: Han går mer och mer med sin gåvagn också..
Vi ha ju fått en ny kamera av pappa också. En canon eos 1000D. Mycket bra och här kommer lite bilder på prinsen.

 

 

De går så segt idag så de kommer mer en annan dag. SOVA! Tjolahoppp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och imorn ska jag få träffa prinsen =) & dej me såklart =) Ska bli mysigt!

2009-02-18 @ 22:10:51
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: pernilla

Vad roligt att du är tillbaka:)

2009-02-19 @ 16:15:24
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0