blombud

Jiihhaaa vid 11 tiden så satt jag här framför datorn och pratade telefon med min famor då de plötsligt knackar på dörren. Jag som bara sitter i linne och trosor undrar vem de kan vara, smyer fram till dörren och tittar ut. (vi ha ett runt fönster på dörren) där står en liten knubbig gubbe jag öppnar lite försiktigt och då frågar han om jag heter Nathalie? Hum, ja de gör jag. Vad bra säger han för jag ha blommor här till dig. Kommer in och öppnar och de är en fin bukett med ett kort där de står: Till världens bästa mamma. Älskar dig /Anders
Blir man lycklig ? Japp =)


Ikväll ska jag ut på party, har ingen lust igentligen men värdinnan är jätte mysig och de blir nog jätte bra. Har party varje helg i mars och första veckan i april också. Sedan tänker jag vara ledig lite. Vill ha lite tid med familjen också.

Ja vill ha VÅR. Nu har ju den mesta snön regnat bort och ja tror jag ska gå en liten runda när plutten ha vaknat. Blir nog brorsmåla isf. Vill bli helt bra i halsen och näsan nu så man kan komma igång med gympan igen. Jag hoppas verkligen att jag kan gympa på måndag. Känner mig som en elefant. På tal om de har ja fortfarande inte varit sugen på godis och inte tagit en bit sedan i söndags =)
Imon ska Anders till parken. Det är sponsorfest där och jag vill vara hemma med Zacharias. Min lillasyster kommer så ska vi laga lite god middag, tända ljus och kolla på något bra på tvn. Tyvärr så SUGER ju melodifestivalen så få de om vi kolla på de.
Nehe nu ska jag förbereda maten medans puttefis sover. Idag blir de köttgryta och ris till middag =) Namnam

  



  


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka underbara bilder. Va stor han blivit! Gillar bilden med korsade fötter. haha.

Ja, visst blir man lycklig av blombud. Jag har fått det av micke på jobbet någongång. En gång fick jag det när jag var gravid, tårarna bara sprutade. (Hormoner du vet, haha)

Kram Thersee

2009-02-27 @ 19:07:31
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0