Huvudvärk till förbannelse

Jag är feberfri idag också, men näsan rinner, inte så farligt ont i halsen heller men jag har HUVUDVÄRK! Gah brukar aldrig ha huvudvärk och jag tycker synd om dom som brukar ha de! De gör de inte bättre att Zacharias har varit väldigt gnällig och mammig idag. Han vill att jag ska bära han HELA tiden! Min rygg värker! Snart kommer Anders hem från jobbet, han ha varit på kurs idag, och då ska jag åka och handla så jag få lite lugn och ro och hämta mig lite så är jag tiptop sen igen utan huvudvärk hoppas jag  =)

Idag har mamma och mina småbröder hälsat på. Najs med lite sällskap man ha ju varit isolerard sedan i måndags! BLÄ!
För ett tag sedan bestämde jag mig för att sluta äta godis mer än 1 gång i veckan och de ha gått åt pippsvängen och de blev värre än va de någonsin varit. Jag har ätit godis VARJE dag. Kände att jag blev irriterad om jag inte fick godis. De va jätte jobbigt. Men idag när jag satt och skrev på inhandlingslistan så tänkte jag på om jag skulle skriva upp godis. Men då kom ja på att jag är inte ens sugen + att ja inte ätit sedan jag blev sjuk. Alltså sedan i söndags. I söndags tog jag några bitar hos elina och elias.
Jag vill på gympan ikväll men ska vänta till jag är helt frisk..

Nu kommer Älskling hem.

    
Lillebror Emanuel            Lillebror Gabriel                Mamma/mormor


 Zacharias 1 av bilderna på halvårs fotograferingen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Söta söta Zacharias:) Krya på dig!

2009-02-25 @ 17:09:17
URL: http://pernylla.blogg.se/
Postat av: Ida Karlsson

Vilken sötlök han e Zacharias! Hoppas att jag får träffa er snart!

2009-03-14 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0