Myslördag

Fick en komentar om jag och anders har gått ifrån varandra, men som jag skrev i inlägget om bloggtorkan så har vi inte det och vi ha det bättre än någonsin. Men det finns inte så mycket att berätta om honom, han jobbar hela dagarna som bilmek på volvo. På helgena så umgås vi med vänner, äter gott och myser med vår son. Denna blogg handlar mest om zacharias och vad vi hittar på om dagarna (:

Nu leker zacharias tittut med sig själv. Han tar filten över huvudet och drar sedan bort och väntar på att man ska säga tittut =) Så söt..
Idag har jag och svärmor eva varit i växjö och shoppat lite till prinsen. Först va vi i villervalla butiken i Ingelstad och köpte, 2 par byxor, 3 långarmade tröjor och 1mössa och 2 strumpor =) Va även på HM och köpte en svart och en vit bas tröja en annan t-shirt och en keps =)
Ikväll ska jag och anders äta tacos tända lite ljus och mysa när puttefis ha somnat. :) Får nog göra pannkakor eller våfflor nu innan för anders va jätte hungrig NU! (: Så bara att börja på,innan vi ska ut och gå. Lägger kanske in bilder från promenixen sen =) TJO

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Äntligen har du börjat blogga igen. hihi =0) <3 De va inte en dag försent. Allt bra med er idag? Kram <3

2009-02-22 @ 11:07:23
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe, jag va inte berädd på kortet & va antagligen nervös lr något men det va midsommarafton & vi åt sill & potatis, namnam =)

2009-02-22 @ 11:33:57
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0