nattuggla?

Vad gör jag uppe nu?!??!
Hade ju party ikväll som blev super! Många glada par som va jätte trevliga! =)
När jag skulle köra hem hade de ju snöat en hel del och de blev de lilla lugna hem. Va hemma kvart i 11 ungefär. Dp va jag ju lite hungrig, ställde mig och gjorde varma händer (pressande mackor, dubbelmackor?). Sedan kollade jag och Anders på utröstningen av lets dance. Helt rätt som åkte ut, hade inte gjort något om hon tantan heller hade åkt ut men vad gör CarlJan där?!
Sedan va de hoppa in i duschen och när jag ändå stog där så tänkte jag att jag hinner raka benen och dylikt. Sedan skulle Anders duscha och tiden bara rinner iväg. Men nu ska jag sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0